English

انتصاب مدیرکل جدید کانون پرورش فکری نوجوانان خوزستان

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منصوب شد.

انتصاب مدیرکل جدید کانون پرورش فکری نوجوانان خوزستان

، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با صدور حکمی داریوش آقاسی را به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منصوب کرد.

در این حکم‌ها مأموریت اصلی و محوری این مدیران تلاش برای رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان عنوان و از آنها خواسته شده است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان‌ها و با پیگیری، زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، مؤسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان را با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی فراهم کنند.

برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از دیگر نکته‌هایی است که در این حکم، بر توجه به آن تاکید شده است.

مدیرعامل کانون همچنین از این مدیران جدید خواسته است تا از تجربه‌های نیروهای پرتوان و باتجربه و مربیان علاقه‌مند و نیروهای جوان و انقلابی و مؤمن و بااستعداد و علاقه‌مند و عاشق‌کار برای نوجوانان و کودکان استفاده کنند.

علامتی در ادامه یادآور شده است که مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی و خطی و سیاسی همواره باید مد نظر مدیران قرار بگیرد در عین حال همت خود را باید صرف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است مدیران کل منصوب‌شده با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری «مدظله العالی»، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رئیس جمهور، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری‌» دولت مردمی و مجاهدت و همراهی همکاران ستادی و استانی و هماهنگی با استانداران و سایر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های مؤثری بردارند.

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش آقاسی که دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی است جایگزین حبیب آل‌کرد سرپرست اداره کل کانون استان خوزستان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه