English

راه یابی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله بین الملل جشنواره‌ قصه‌گویی

زینب موسوی قصه‌گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مرحله پایانی بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

راه یابی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله بین الملل جشنواره‌ قصه‌گویی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، زینب موسوی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان با قصه «تویزه‌ پادشاهی»، به عنوان راه یافته به بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون معرفی شد.

همایون همدانی مسوول کمیته بین‌الملل بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، اسامی ۱۵ قصه‌گو از سراسر کشور و ۱۰ قصه‌گو از ۶ کشور جهان را به عنوان راه یافته بخش بین‌الملل بیست‌و چهارمین جشنواره‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

مهری خسرویان از کرمان، محمود خرقانی از خراسان رضوی، مرضیه پولادی از اصفهان، سوسن حیاتی از بوشهر، شادی پاکزاد از آذربایجان غربی، شبنم سیدی از کرمان، هادی رفیعی از زنجان، فاطمه بحرانی از یزد، لیلا خلیفه‌سقا از اردبیل، محسن وظیفه از اردبیل، محمدجواد علیمردانی از فارس، مصطفی جعفری‌خوزانی از اصفهان، محسن کریمی از قم و فاطمه غفاری‌سروستانی از هرمزگان دیگر راه‌یافتگان داخلی به بخش بین‌الملل جشنواره‌ قصه‌گویی هستند.

همچنین "دیپا کی‌ران" با قصه‌ «موهینی و آجیویکا» و "دیویا سرکار" با قصه «آهنگی برای فروش» هر دو از هندوستان، "گریس ونگاری" با قصه «در جستجوی شانس» و "جان نامای موکنی" با قصه «بزهای بر روی پل» هر دو از کنیا، "سارا ابو شرر" با قصه‌ «سارا ابو شرر» از کانادا، "شیلا توپجام" با قصه «نمدپوش» و "شهدا شهین" با قصه «کلاغ و خار» هر دو از کشور ترکیه، "مایلی پونس" با قصه‌ «قدیمی‌ترین بازی» و "کلودیا مونته‌سینو" با قصه «اداره بوسه‌های گمشده» هر دو از کشور آرژانتین و "مائوریتسیو پاتینو" با قصه «شاهزاده دانا» از کشور کلمبیا راه‌یافتگان خارجی به بخش بین‌الملل این جشنواره‌ اعلام شدند.

بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه