English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خبر داد:

۲ داور آثار " قصه‌های شهر گل و گلاب " را داوری می‌کنند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، داوران نخستین جشنواره قصه‌گویی"قصه‌های شهر گل و گلاب" که از ۲۸ بهمن سال گذشته به اهتمام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی این سازمان شروع شده را معرفی کرد.

 ۲ داور آثار " قصه‌های شهر گل و گلاب " را داوری می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  محمدحسین واحدیان با بیان اینکه این جشنواره ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و مادران قصه گو در حال برگزاری است، گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره پیرامون آشنایی با هویت کاشان(اماکن و شخصیت های مهم و تاریخی)، اخلاق و فرهنگ شهروندی(پسماند، بازیافت، ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، سد معبر، پارک‌ها و فضای سبز)، قرآن و نهج البلاغه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت در بخش‌های صحنه‌ای، پادکست، قصه سازی و بخش جنبی اجرا می‌شود و وحید خسروی و زهره پریرخ ۲ داوری هستند که آثار راه یافته به بخش قصه نویسی و قصه گویی را مورد بررسی قرار می‌دهند تا از میان آثار رسیده، برترین آثار را معرفی کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: وحید خسروی کارشناس هنرهای نمایشی و مدرس قصه گویی متولد سال ۱۳۶۲ کرمانشاه است و در زمینه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و عروسک گردانی فعالیت دارد و در جشنواره‌های بین المللی و ملی متعددی حضور داشته است که آثار بخش قصه‌گویی را داوری می‌کند.

واحدیان افزود: کار داوری آثار بخش قصه نویسی نیز به زهره پریرخ نویسنده ایرانی کتاب‌های کودک و نوجوان و تصویرگر کتاب‌های کودک که متولد خراسان رضوی، شهر سرخس است و دارای آثار متعددی می‌باشد، سپرده شده است.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان این جشنواره می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند برگزاری جشنواره و اعلام نتایج با شماره تلفن‌های ۵۵۳۱۲۵۰۰ و ۰۹۰۳۵۷۷۳۷۸۵ و یا صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی به نشانی www.instagram.com/feyzkashan در ارتباط باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه