English

باران از روز چهار شنبه مهمان آسمان خوزستان می شود

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی نسبتا فعال و فراگیر از روز چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.

باران از روز چهار شنبه مهمان آسمان خوزستان می شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: این سامانه از اوایل وقت چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در تمام مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات فعال می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه نوع مخاطره شامل رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای، بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق استان خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خزوستان گفت: تا روز سه شنبه جوی نسبتا پایدار در بیشتر نقاط استان قابل انتظار است و پدیده غالب در این مدت مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: طی امروز تا اوایل وقت فردا عبور موج ضعیف بارشی بر روی استان سبب رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد متوسط در بخش‌هایی از شمال استان خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز وزش باد در مناطق جنوب غربی، غربی و مرکزی در برخی ساعات متوسط پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۹.۴ و ایذه با ۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۷.۴ و حداقل ۱۱.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه