English

سردار صالحی خبر داد:

کشف ۸۴ قبضه سلاح و مهمات غیر مجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز ، گفت: در این طرح ۸۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف و جمع آوری شد.

کشف ۸۴ قبضه سلاح و مهمات غیر مجاز در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در سطح خوزستان بیان کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز را به مدت چهار روز در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در اجرای این طرح ۸۴ قبضه سلاح غیرمجاز، شامل ۲۹ قبضه سلاح جنگی، ۵۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و همچنین ۱۸ هزار و ۲۴۵ فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌ مسلحانه است، گفت: مجموعه انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه