English

استاندار خوزستان خبر داد؛

با تصویب طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال ۵ هزار و ٣٠٠ شغل در استان ایجاد می‌شود

استاندار خوزستان در خصوص تصویب طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان، تصریح کرد: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح که حدود ٣ هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی واحدهای موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.

با تصویب طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال ۵ هزار و ٣٠٠ شغل در استان ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امروز یکشنبه ١١ اردیبهشت‌ماه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار خوزستان و با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر مدیر کل‌ها در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ۲ موضوع تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر و طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشغال در استان در دستور کار قرار گرفت.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این جلسه اظهار کرد: تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر که بنا به دستور ریاست جمهوری بود تهیه شده که برای تصویب به هیأت دولت ارسال خواهد شد.

وی افزود: این طرح پنج ساله برنامه‌ریزی شده که بعد از اجرای آن شاهد توسعه و پیشرفت ۲ شهر آبادن و خرمشهر خواهیم بود.

خلیلیان عنوان کرد: طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر در زمینه های مختلفی از جمله مباحث زیر بنایی و اقتصادی، مسائل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به امنیت مرزی است که تمام طرح ها و پروژه های این ۲ شهرستان مورد احصا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در مجموع، این طرح ها برای تصویب به هیأت دولت ارسال می‌شوند و پس از تصویب آن‌ها علاوه بر بودجه های سالیانه شاهد اعطای این اعتبارات خواهیم بود.

استاندار خوزستان در خصوص تصویب طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان، تصریح کرد: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح با حدود ٣ هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی واحد های موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقرر شد جلسه ای با بانک ها برگزار شود که در پرداخت تسهیلات این طرح ها تسریع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه