English

استاندار خوزستان خبر داد؛

کنترل مبادی ورودی و خروجی کالا از خوزستان تقویت می‌شوند

استاندار خوزستان خوزستان از تقویت کنترل مبادی ورودی و خروجی کالا از استان اشاره کرد و گفت: همچنین قرار شد یک دستگاه ایکس-ری ثابت و یک دستگاه ایکس-ری سیار(کامیونی) در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد تا در موضوع کنترل مبادی خروجی کالا از استان و مبارزه با قاچاق کالا تقویت و مبادی ورودی کالا تحت کنترل بیشتری قرار بگیرند.

کنترل مبادی ورودی و خروجی کالا از خوزستان تقویت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان درخصوص این جلسه اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌ها گزارشی درخصوص اقدامات خوبی که در سال گذشته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در استان انجام دادند ارایه کردند.

وی با بیان اینکه تصمیماتی گرفته شد تا مبادی ورودی و خروجی کالا را استان را تحت کنترل قرار دهیم، افزود: قرار شد ۶ مبادی خروجی کالا از استان تحت کنترل نیروی انتظامی قرار بگیرند.

خلیلیان گفت: همچنین قرار شد یک دستگاه ایکس-ری ثابت و یک دستگاه ایکس-ری سیار(کامیونی) در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد تا در موضوع کنترل مبادی خروجی کالا از استان و مبارزه با قاچاق کالا تقویت و مبادی ورودی کالا تحت کنترل بیشتری قرار بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه