English

استاندار خوزستان:

دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری مراسمات شب قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر تشریح شد

استاندار خوزستان دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری مراسمات شب قدر، راهپیمایی روز قدرس و نماز عید فطر را تشریح کرد.

دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری مراسمات شب قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، امروز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه نشست ستاد مقابله با کرونا استان به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

صادق خلیلیان در این نشست اظهار کرد: با توجه به روند کاهشی بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت‌ها همچنان ضروری است.

وی بر برنامه ریزی برای تشویق و ترغیب عموم مردم جهت تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید کرد، افزود: عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا خطرناک است.

استاندار خوزستان در خصوص دستورالعملی‌های بهداشتی مراسمات شب قدر و نماز عید فطر گفت: در حال حاضر در استان شهر قرمزی وجود ندارد ولی طبق پروتکل‌های سطح ملی برگزاری مراسمات شب قدر در این شهرها در اماکن مسقف با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری بوده و زمان مراسمات حداکثر ۹۰ دقیقه است.

وی ادامه داد: در شهرهای نارنجی برگزاری مراسمات شب قدر در اماکن مسقف با ۵۰ درصد ظرفیت و حداکثر زمان مراسم ۹۰ دقیقه، در شهرهای زرد ۷۰ درصد ظرفیت و حداکثر زمان مراسم ۹۰ دقیقه و در شهرهای آبی محدودیتی از بابت ظرفیت وجود نداشته و طول مراسم می‌تواند از ۹۰ دقیقه بیشتر باشد، ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در تمام شهرها ضروری است.

خلیلیان با بیان اینکه مسئول نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس نیز در تمام شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و نظایر آن برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نماز عید فطر نیز در فضای آزاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه