English

رضا نجاتی؛

راهپیمایی روز قدس در خوزستان طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار میشود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت:در برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی عمل خواهیم کرد و آن‌چیزی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود را انجام خواهیم داد.

راهپیمایی روز قدس در خوزستان طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه باحضور رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: هرسال که پیش می‌رویم شرایط منطقه و موضوع فلسطین مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را باید با جدیت دنبال کنیم.

نجاتی پیرامون برگزاری راهپیمایی روز قدس ادامه داد: در برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی عمل خواهیم کرد و آن‌چیزی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یکی از راهپیمایی‌های راهبردی ما خواهد بود؛ چرا که همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به فرمانداران و بخشداران استان ابراز داشت:فرمانداران و بخشداران برنامه روز قدس را به بهترین شکل ممکن با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند تا شرایط برای حضور مردم تسهیل شود.

نجاتی گفت: سازمان اتوبوسرانی دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده را برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی امسال اظهار داشت:مسیر راهپیمایی روز قدس از ٢٢ بهمن کوتاه‌تر خواهد بود، این جریان از خیابان امام غربی آغاز خواهد شد تا مردم به نمازجمعه برسند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به مسئولان صدا و سیما بیان داشت: صدا و سیما با ساخت‌ برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیون در جهت تشریح اهداف دشمن برای مردم، عنوان داشت: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روزها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

وی در پایان گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیست و همه دستگاه ها باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه