English

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد:

تصویب آیین نامه ۱۹ ماده ای برای حمایت از ظرفیت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در دولت

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی ضعف داریم، امسال که به نام تولید دانش بنیان نامگذاری شده آیین نامه ۱۹ ماده ای را برای حمایت از ظرفیت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در دولت تصویب کردیم.

تصویب آیین نامه ۱۹ ماده ای برای حمایت از ظرفیت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در دولت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سیدجواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در شرکت دزنوین صنعت در جمع خبرنگاران دزفول افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تا پایان سال ۲۰ درصد شرکت های دانش بنیان به شرکت های کشاورزی ارتقا می یابند و ۱۰درصد تولید کل شرکت های دانش بنیان به محصولات کشاورزی اختصاص خواهند یافت.

وی بیمه شرکت‌های دانش بنیان را از مسایل مورد حمایت در این آیین نامه دانست و بر ضرورت حمایت از  شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه شرکت پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی نیز مورد حمایت قرار می گیرد، گفت: با پیش خرید و حمایت از کشاورزان از محصولات دانش بنیان شرکت‌ها در حوزه‌های مکانیزاسیون کشاورزی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: از شرکت هایی که در حوزه هوشمندسازی کار می‌کنند با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌کنیم تا کشاورزان این محصولات را خریداری کنن.

وزیر جهادکشاورزی اظهارداشت: امیدواریم امسال با فرمان رهبری در حوزه کشاورزی دانش بنیان که گام بلندی به سمت کشاورزی اقتصادی است بتوانیم کار درخوری انجام دهیم.

وزیر جهادکشاورزی امروز پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح کشاورزی و شرکت های دانش بنیان در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به استان خوزستان سفر کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه