English

طرح جامع توسعه کلانشهر اهواز تصویب شد

نشست بررسی و تصویب طرح جامع توسعه شهر اهواز با حضور دو تن از نمایندگان اهواز و استاندار خوزستان در وزارت مسکن و شهرسازی برگزار شد.

طرح جامع توسعه کلانشهر اهواز تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، نشست بررسی و تصویب طرح جامع توسعه شهر اهواز با حضور جواد کاظم‌نسب الباجی و علی ساری نمایندگان اهواز  همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، در وزارت مسکن و شهرسازی به ریاست عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی و معاونین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش مستند از شرایط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی خواهان الحاق رسمی و قرار گرفتن مناطقی همچون عین ۲ ، ملاشیه ، بروال ، گلدشت ، مندلی، سیاحی، زرگان و....در قالب طرح جامع توسعه کلانشهر اهواز شدند.

مشکلات زیست محیطی اهواز نتیجه طرح های انتقال آب و سدسازی های غیر کارشناسی است

الباجی در این جلسه با اشاره به مشکلات زیست محیطی اهواز از جمله کم آبی و پدیده ریزگردها که در نتیجه تداوم اجرای طرح های انتقال آب و سدسازی های غیر کارشناسی انجام شد، گفت : این چالش ها علاوه تشدید روند مهاجرت موجب انباشت آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف و کم برخوردار شده است

نماینده مردم اهواز در خانه ملت عنوان کرد: این مساله نیازمند توجه جدی به زیرساخت های توسعه متوازن، تامین اعتبارات لازم، توانمند سازی،ایجاد فرصت های شغلی مناسب و جلب سرمایه گذاران است و تصویب طرح جامع مقدمه این مهم خواهد بود.

الباجی در پایان خواهان تامین اعتبار لازم جهت استمرار ساخت و تکمیل پروژه قطار شهری اهواز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه