English

استاندارخوزستان:

با عوامل ناامنی برخورد می شود

استاندار خوزستان گفت: با عوامل ناامنی رامهرمز و پتک باغملک و کسانی که به اموال عمومی آسیب زده اند طبق قانون برخورد می شود و گذشتی در کار نخواهد بود.

با عوامل ناامنی برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: محرکان و کسانی که در این حوادث مجرم و خطاکار هستند و نظم و امنیت منطقه را بر هم زده و باعث رنج و محنت مردم شده اند به دست قانون سپرده می شوند و باید پاسخگو اعمال خود باشند.

وی گفت: کسانی که در این حوادث تاسف بار تحریک شده ولی کار خلافی انجام نداده اند با وساطت بزرگان ، نخبگان و سادات منطقه آزاد شده ولی تلاش شده این افراد در جهت ایجاد آرامش در منطقه وارد عمل شوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه در چند روز اخیر جلسات مختلفی در رامهرمز با حضور معاون سیاسی اجتماعی و برخی مسئولان استان در منطقه با حضور سران دو طایفه منطقه برگزار شده که این جلسات نقش مهمی در تداوم آرامش پایدار داشته اند افزود: در این جلسات تلاش شده از همه ظرفیت های اجتماعی منطقه برای توقف درگیری ها و رفع اختلاف ها استفاده شود.

شریعتی افزود: هم اکنون اوضاع در منطقه آرام است و یگان های بسیج و نیروی انتظامی در رامهرمز حضور دارند و برای تداوم آرامش سه قرارگاه عملیاتی فعال می باشند.

استاندار خوزستان از دو طایفه مهم منطقه که تاکنون شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند خواست اختلافات را در فضای برادری کنار گذاشته و بیش از این باعث رنج و محنت مردم نشوند.

وی گفت: ما با بهره گیری از همه ظرفیت های منطقه ، تلاش خواهیم کرد هرچه بیشتر مهر و محبت بین طوایف منطقه برقرار شود هرچند در سه سال اخیر تلاش های زیادی برای رفع اختلاف ها و کدورت ها شده ولی در یک سال اخیر این تلاش ها به صورت مداوم با حضور نخبگان و بزرگان برای حل و فصل اختلاف ها انجام شده و امیدواریم دیگر شاهد بروز ناامنی ها در منطقه نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه