English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

رمزگشایی از سرقت داروهای کمیاب داروخانه مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: عوامل نیروی انتظامی برای بررسی موضوع و با تحقیقات نامحسوسی که انجام شد سپس با راهنمایی مالباخته به جوانی مشکوک می‌شوند که در زمینه خرید و فروش دارو فعالیت دارد.

رمزگشایی از سرقت داروهای کمیاب داروخانه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اظهار داشت: روز ۲۹تیرماه متصدی یکی از داروخانه‌های مشهد واقع در خیابان مهدی با مراجعه به کلانتری آبکوه از سرقت داروهای کمیاب در داروخانه مذکور خبرداد و مدعی شد تاکنون  چندین میلیارد تومان ضرر مالی را با فروش منزل مسکونی‌اش جبران کرده است.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی برای بررسی موضوع به خیابان مهدی در بولوار فردوسی مشهد مراجعه می‌کنند و با تحقیقات نامحسوسی که انجام می‌دهند سپس با راهنمایی مالباخته به جوانی مشکوک می‌شوند که در زمینه خرید و فروش دارو فعالیت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: پلیس نامحسوس پس از مراجعه جوان به داروخانه و خروج وی در حالیکه سوار خودروی دنا شده بود وی را دستگیر کردند و از خودروی مربوطه انواع داروهای کمیاب و گران قیمت و۹۰سرم تقویتی کشف کردند.

وی همچنین گفت: با کشف داروهای کمیاب از خودروی این جوان تحقیقات از منزل وی نیز صورت گرفت و پلیس با ورود به منزل وی در بولوار شهید فرامز عباسی با انباری بزرگ از داروهای کمیاب و نایاب روبه رو شدند.

سرهنگ نگهبان متذکر شد: با ثبت و ضبط داروهای مذکور،نیروهای انتظامی روانه داروخانه ای در بزرگراه شهید چراغچی شدند که متهم در آنجا مشغول کار بود و در بازرسی از این داروخانه نیز تعداد زیادی دارو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در ادامه ابراز داشت: سارق داروها ی کمیاب مشهد در اعترافاتش اعلام کرد که با شناسایی نقطه کور دوربین‌های مدار بسته داروخانه مذکور، وقتی به بهانه خرید و فروش وارد داروخانه می‌شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از غفلت مدیر فنی و کارکنان، داروهای کمیاب را به نقطه کور انتقال می‌داده است و شب داروها را درون کیف می‌ریخته و به کوچه پشت داروخانه انتقال می‌داده است.

سرهنگ نگهبان یادآور شد: متهم در فرصتی مناسب، داروها را به مال باختگان می‌فروخته یا به صورت آزاد در داروخانه‌های دیگر به فروش می‌رسانده است و مبلغ خسارت‌ های وارد شده به این داروخانه طبق اعلام مالباخته ۴ میلیارد تومان محاسبه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه