English

رییس اداره بازرسی جهاد کشاورزی مشهد:

کشف و توقیف ۴۰۰ کیسه آرد یارانه ای در مشهد

رییس اداره بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: از انبار کشف شده، دستگاه دوخت سر کیسه، مقداری رنگ جهت ثبت تاریخ جدید بر روی کیسه ها و برگه های از پیش چاپ شده جهت الصاق به کیسه های آرد آزاد، جمع آوری شد.

کشف و توقیف ۴۰۰ کیسه آرد یارانه ای در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا؛ رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: حدود ۴۰۰ کیسه آرد نوع یارانه ای نوع ۲ کشف و با دستور مقام قضایی در تعزیرات حکومتی توقیف شد.

نصری سرآسیا افزود: طی پایش و بازرسی‌های مشترک بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با پلیس جرائم اقتصادی و انتظامی منطقه و اتحادیه صنف نانوایان از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه ای خارج از شبکه در یک انبار در محدوده آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس اداره بازرسی جهاد کشاورزی مشهد متذکر شد: پس از مطمئن شدن برابر بررسی‌های کارشناسان و بازرسان در گشت مشترک صورت گرفته با توجه به اینکه کالاهای آرد یارانه ای در حال کیسه به کیسه شدن از ارد نیمه یارانه ای به کیسه‌های آزاد پز بود و در بازار با عنوان ارد آزاد به واحدهای نانوایی با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌‌شد.

وی تصریح کرد: از انبار موصوف دستگاه دوخت سر کیسه، مقداری رنگ جهت ثبت تاریخ جدید بر روی کیسه ها و برگه های از پیش چاپ شده جهت الصاق به کیسه های آرد آزاد، پر شده با ارد نیمه یارانه ای نیز روئیت و جمع آوری شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ادامه داد: ضمن اینکه کلیه این آردها در کیسه های آرد یارانه ای نوع دو جهت جابجایی به کیسه آزاد، که درب آنها باز بود که مجددا در محل دوخته شد.

نصری‌سر‌آسیا یادآور شد: آردهای موصوف طی هماهنگی های انجام شده تا بررسی تکمیلی پرونده و توزیع در شبکه مصرف به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد و پرونده پس از بررسی وتکمیل شدن آن جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال می گردد تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه