English

وزیر راه و شهرسازی:

اهدا ۷۰ هزار قطعه زمین به هم‌وطنان در طرح جوانی جمعیت تا آخر سال

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: موضوعی مقدس مانند طرح جوانی جمعیت، نه تنها اگر قانون هم تکلیف نمی‌کرد باید تمان ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار می‌گرفتیم و اگر سرنوشت آیندگان برایمان مهم است.

اهدا ۷۰ هزار قطعه زمین به هم‌وطنان  در طرح جوانی جمعیت تا آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در سخنانی ابراز داشت: این اتفاق مبارک در قانون جوانی جمعیت به آن اشاره شد و تاکید مقام معظم رهبری را همراه داشت و مجلس آن را تصویب کرد.

بذرپاش این سخنان را در آیین اهدای ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در خراسان رضوی عنوان کرد و اضافه کرد: ما در دولت اگر رییس جمهور به نکته‌ای اشاره کند تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم گرفت، اگر هم کاری نتوانتیم آن کار را انجام دهیم به مردم اعلام خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: موضوعی مقدس مانند طرح جوانی جمعیت، نه تنها اگر قانون هم تکلیف نمی‌کرد باید تمان ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار می‌گرفتیم و اگر سرنوشت آیندگان برایمان مهم است و برای اجرای آن باید از هر ظرفیتی استفاده کنیم تا این موضوع بزرگ دینی، ارزشی، ملی و راهبردی را دنبال کنیم.

وی متذکر شد: هرکسی که مثل ما فکر نمی‌کند کافی است به فکر کشورش باشد تا در راستای اجرای این موضوع گام بردارد و از انتشار و تبلیغ آن ابایی نداشته باشد و از پدر و پدربزرگ یک خانواده گرفته تا صاحبان اهل قلم و کسانی که دارای تریبون هستند باید در مورد این موضوع و جوانی جمعیت صحبت کرده و آن را تبلیغ کنند.

بذرپاش همچنین ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب مرتبا و مکررا برای اجرای این قانون هشدار داده‌اند، یعنی این موضوع را مهم دانسته‌اند، از همین رو تصمیم‌سازان کشور باید برای آن چاره‌اندیشی‌کنند چرا که در اجرای آن هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اجرای این قانون در وزارتخانه راه و شهرسازی مقدوراتی دارد و موضوع تامین زمین به این سادگی‌ها نیست و تامین سایر خدمات آن نیز مراحا پیچیده‌ای دارد.

وی اذعان کرد: آماده‌کردن هر قطعه زمین عدد قابل‌توجهی دارد و برای خدمات زیربنایی هر قطعه زمین ۲۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است و ۲ تا ۳ ماه است که به صورت جدی اجرای قانون جوانی جمعیت را آغاز کرده‌ایم و در این مدت بیش از ۱۵۵۰۰ قطعه در سراسر کسور به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده است.

بذرپاش یادآور شد: اجرای ۱۰ درصد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی انجام گرفته و هدفگذاری که برای خراسان رضوی صورت گرفته اهدای ۷ هزار قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند تا پایان سال جاری است و انشاالله تا پایان سال ۷۰ هزار قطعه زمین به هم‌وطنان اهدا خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه