English

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی:

بیش از نیمی از بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر از خراسان رضوی هستند

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بیان کرد: ورزشکاران توان یاب خراسان رضوی به ویژه بانوان، دارای ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف ورزشی هستند و بارها موفق به حضور در تیم ملی شده اند.

بیش از نیمی از بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر از خراسان رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی صفایی؛ رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۱۲ بانوی ورزشکار توان یاب به تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شده اند که هفت نفر آنان ورزشکاران این استان هستند.

صفایی در ادامه این خبر اضافه کرد: بانوان "مهدیه روحانی، ندا بلوچی، رقیه صالحی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، طاهره اوژند و فاطمه مولایی" هفت بانوی ورزشکار استان خراسان رضوی هستند که با صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: این اردو با هدف حضور قدرتمند تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رقابت های هانگژو چین ۲۰۲۳ است که شهریورماه سال جاری در پکن برگزار می شود.

وی همچنین در مورد اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشور متذکر شد: اردوی مذکور از ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز در محل تمرین فدراسیون مربوطه در تهران برگزار خواهد شد.

صفایی تاکید کرد: ورزشکاران توان یاب خراسان رضوی به ویژه بانوان، دارای ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف ورزشی هستند و بارها موفق به حضور در تیم ملی شده اند و هم‌اکنون ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در خراسان رضوی سازماندهی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه