English

محمد امین بابایی:

سه راه ارتباطی برای ثبت اعتراض به دهک‌بندی اعلام شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: افرادی که به هر دلیلی به دهک‌ بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان اعتراض خود را ثبت کنند.

سه راه ارتباطی برای ثبت اعتراض به دهک‌بندی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اعلام کرد: این استان با برخورداری از ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۹۷ نفر یارانه‌بگیر در اردیبهشت ماه امسال ،دومین استان کشور با بالاترین یارانه‌بگیر در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها است.

بابایی در ادامه سخنان خود اضافه کرد افزود: آمار یارانه بگیران با توجه به ثبت‌نام جاماندگان و اعتراض حذف‌شدگان و احتمال بازگشت یارانه تعدادی زیادی از این افراد بیشتر خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: جمعیت استان خراسان رضوی ۶ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۷۷۴ نفر است که مقایسه آن با آمار یارانه‌بگیران نشان می‌دهد، بخش اعظمی از جمعیت استان مشمول دریافت یارانه نقدی شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: ۳۷۵ هزار و ۸۶۲ نفر در قالب ۱۰۶ هزار و ۵۷۲ خانوار جزو حذف شدگان طرح مردمی‌سازی یارانه ها و در دهک دهم قرار دارند که یارانه نقدی برای آنان واریز نشده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متذکر شد: سه راه ارتباطی برای ثبت اعتراض به دهک‌بندی و حذف شدن در این مرحله وجود دارد و افرادی که به هر دلیلی به دهک بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir  اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود، یارانه آنها جبران خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: افزون بر این شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات در این زمینه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر