English

جواد اعتضادی:

احتمال برداشت ۳۰ هزار تن گندم از مزارع تایباد

مدیر جهاد کشاورزی تایباد بیان کرد: سطح زیر کشت گندم در تایباد ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار است که حدود سه هزار هکتار مربوط به کشت دیم می‌شود و انتظار می‌رود کشاورزان امسال ۴۰۰ تن گندم دیم برداشت کنند.

احتمال برداشت ۳۰ هزار تن گندم از مزارع تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اعتضادی مدیر جهاد کشاورزی تایباد در خبری اعلام کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود ۳۰ هزار تن گندم از مزارع تایباد برداشت شود.

اعتضادی این خبر را در جلسه شورای اداری تایباد عنوان کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار تن گندم از سطح مزارع تایباد برداشت شود که تهمیداتی در خصوص خرید تضمینی از جمله آمادگی مرکز خرید، حمل و نقل، تأمین سوخت و تأمین کمباین مهاجر اندیشیده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد همچنین افزود: سطح زیر کشت گندم در تایباد ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار است که حدود سه هزار هکتار مربوط به کشت دیم می‌شود و انتظار می‌رود کشاورزان امسال ۴۰۰ تن گندم دیم برداشت کنند.

وی تصریح کرد: پارسال ۵۰ درصد کشاورزان به علت پایین بودن قیمت خرید تضمینی، گندم خود را تحویل ندادند و بخش قابل توجهی از آن به مصرف دام‌ها رسید.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد همچنین متذکر شد: وجود ارز ترجیحی باعث کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق می‌شد؛ به طوری که آرد کیلویی ۹۰۰ تومان در کشور، در افغانستان بین ۱۸ هزار تا ۲۵ هزار تومان خرید و فروش صورت می‌گرفت.

اعتضادی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: از نیمه اسفند پارسال تا کنون، میزان ۲۵ تن و ۳۲۵ کیلوگرم روغن خوراکی و ۳۶ هزار بسته ماکارونی احتکاری کشف و با قیمت قدیم بین مردم توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خبرتون چرا بدون ذکر منبع هستش؟؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه