English

غلامرضا صیادی:

خدمات امدادی به ۳۲۱ نفر گرفتار سیلاب در خراسان رضوی

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در این مدت به متاثران حوادث جوی در ۱۴ شهر،۳۲ روستا، خدمت‌رسانی کرده و علاوه بر رهاسازی بیش از ۲۷ خودرو گرفتار به ۳۲۱ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

خدمات امدادی به ۳۲۱ نفر گرفتار سیلاب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۳۲ روستا در شهرهای فریمان، گناباد، جوین، تربت جام، تایباد، بجستان، درگز، فیروزه، کلات، نیشابور، خوشاب، خواف، قوچان و چناران به خدمات امدادی نیازمند بودند که در این شهرستان‌ها در مجموع به ۳۲۱ نفر امدادرسانی شده است.

صیادی در ادامه این خبر اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در این مدت به متاثران حوادث جوی در ۱۴ شهر،۳۲ روستا، خدمت‌رسانی کرده و علاوه بر رهاسازی بیش از ۲۷ خودرو گرفتار به ۳۲۱ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: در عملیات امدادرسانی به متاثران از حوادث جوی در این مدت، از ۴۳ واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد و در این عملیات‌ها ۲۸ دستگاه خودرو کمک دار، ۴۸ دستگاه موتور پمپ و ۶ دستگاه کف کش بکارگیری شد.

وی اظهار کرد: ۲۶ تیم عملیاتی شامل ۱۲۵ نفر پرسنل و نجاتگر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان مشارکت داشتند، در این مدت ۱ دستگاه چادر امدادی بیش از ۴۳ بسته غذایی ۲۴ ساعته  -۳۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است .

معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی یادآور شد: باتوجه به وجود آبگرفتگی همزمان چند روستا وشهرک گناباد بلافاصله یک تیم پشتیبان از شهرستان بجستان به استعداد ۳ نجاتگر، یک دستگاه خودروی امدادی و ۴ دستگاه موتورپمپ به مناطق آسیب دیده شهرستان گناباد نیز اعزام شده است.

صیادی خاطرنشان کرد: روستا‌های درگیر سیلاب شامل دولت آباد، یحیی آباد، چنار، چهاربست، قلعه نو، عشق آباد، مند، بهاباد، بیدخت، نوغاب، دشت عباس آباد، محمد آباد، برغمد، ابراهیم آباد، بهمن جان علیا، کلاته زینال، جزگ،  سلیمانی و قره گل عشایر می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر