English

علی اکبر موذن:

افزایش ۲ برابری پهنای باند اینترنت تلفن همراه گناباد

رییس اداره مخابرات گناباد بیان کرد: هشت کافوی نوری جدید مخابراتی در این شهرستان طی پارسال اجرا و ۲ کافوی نوری روستاهای قنبرآباد و زیبد جایگزین شدند.

افزایش ۲ برابری پهنای باند اینترنت تلفن همراه گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر موذن رییس اداره مخابرات گناباد در خبری اعلام کرد: با توسعه زیرساختهای مخابراتی مناطق شهری و روستایی این شهرستان در سال گذشته پهنای باند اینترنت تلفن همراه این مناطق ۲ برابر افزایش یافت و این اقدام نقش مهمی در کاهش مشکلات و مطالبات مردم داشت.

موذن در ادامه گفت: راه اندازی  و ارتقای ۲۰  سایت همراه اول و شبکه فیبر نوری و کافوی نوری و راه اندازی ۶ سایت  ۲G همراه اول در روستاهای پچک، مهاباد، کلاته شیخی، اروک، اسو و رزگ، راه اندازی چهار سایت همراه اول  3G  و 4G  مسکن جوانان کاخک و روستاهای کلات، خانیک و دیسفان و دیسفان و ارتقای آنتن دهی اینترنت در بخش های مرکزی و کاخک گناباد از جمله اقدامات مخابرات در همین مدت به شمار می رود.

رییس اداره مخابرات گناباد تصریح کرد: سایر اقدامات مهم اداره مخابرات گناباد در سال ۱۴۰۰ اجرای طرح فیبر نوری و شبکه کابل مخابراتی شهرک اندیشه روستای باغ آسیا، فیبرنوری طرح فرودگاه، دانشگاه و اداره زندان و ارتقای کیفیت اینترنت و سهولت استفاده از آن در نقاط مختلف پرترافیک مخابراتی در این شهرستان بوده است.

وی اظهار کرد: هشت کافوی نوری جدید مخابراتی در این شهرستان طی پارسال اجرا و ۲ کافوی نوری روستاهای قنبرآباد و زیبد جایگزین شدند و پهنای باند دیتا و اینترنت ای.دی.اس.ال در روستاهای زیبد، سقی، روچی، کلات، نوده پشنگ، قوژد و ریاب افزایش یافت که با مجموع این اقدامات شاهد افزایش دو برابری سرعت و پهنای باند اینترنت مناطق شهری و روستایی گناباد بودیم.

موذن خاطرنشان کرد: از جمله طرحهای در دست اجرای اداره مخابرات گناباد در سال جاری راه اندازی و ارتقای ۱۳ سایت همراه اول و طرح بزرگ پهنای باند گناباد و بجستان و هشت سایت همراه اول در مناطق روستایی به  3G و 4G و ارتقای سایت های باغ آسیا، گیسور و نوده پشنگ و اجرای طرح فناوری  نسل سوم از جمله ارتقای سایت های بیلند، خیبری و رهن طرح فناوری نسل چهار (L۱۸۰۰)، شهر روشناوند  و منطقه نوغاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر