English

مسعود رضوی:

ایده های دانش بنیان، راه حل ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در حوزه ساماندهی مشاغل آلاینده شهری و مولفه های مربوط به حفظ محیط زیست شهری نیازمند ورود دانش بنیان ها و ارایه طرح و ایده هستیم .

ایده های دانش بنیان، راه حل ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری وفرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: درساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده درمشهد به  نوآوری و ایده دانش بنیان ها نیاز است. 

مسعود رضوی در ادامه این خبر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اضافه کرد: دراین راستا  شرکت های دانش بنیان می توانند در ساماندهی مشاغل مزاحم  و آلاینده در مشهد مشارکت کنند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد همچنین تصریح کرد: در حوزه ساماندهی مشاغل آلاینده شهری و مولفه های مربوط به حفظ محیط زیست شهری نیازمند ورود دانش بنیان ها و ارایه طرح و ایده هستیم.

وی در ادامه متذکر شد: برای تحقق شعار سال در حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شرکت های دانش بنیان وسایربخشها می توانند با این سازمان هم افزایی و و مشارکت  داشته باشند و سازمان از طرح و ایده آنان حمایت و پشتیبانی کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد یادآور شد: معتقدیم که شرکت های دانش بنیان باید به سمتی گام بردارند که تکمیل کننده زنجیره ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده، رفاه اجتماعی و رضایتمندی شهروندان باشد.

رضوی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری به دنبال هدفمند شدن نوآوری در همه حوزه فعالیت کاری خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه