English

محمد پهلوان:

افزایش۵۰ درصدی ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) برای حضور تماشاگران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای حضور در ورزشگاه نیاز به داشتن تست منفی کرونا نیست، اما از هواداران تقاضا دارم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند تا مشکلی بابت شیوع ویروس کرونا به وجود نیاید.

افزایش۵۰ درصدی ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) برای حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطالاع رسانی کرد و گفت: استفاده ۵۰ درصدی ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) برای حضور تماشاگران برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان بلامانع است.

پهلوان در ادامه با اشاره به وضعیت رنگ بندی کلانشهر مشهد اظهار کرد: با توجه به وضعیت زرد مشهد استفاده نیمی از ورزشگاه امام رضا (ع)  برای حضور تماشاگران در دیدار ایران و لبنان بلامانع است.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: در واقع در دیدار ایران و لبنان مسئولان برگزاری مسابقه می‌توانند نیمی از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار هواداران قرار دهند.

وی اضافه کرد: فقط کسانی که ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، واجد شرایط خرید بلیط این دیدار بودند، همچنین تمام افراد باید فاقد تست مثبت کرونا باشند، در کنار این‌ها همه هواداران ملزم به استفاده از ماسک در ورزشگاه هستند و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی باید در جریان بازی رعایت شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: برای حضور در ورزشگاه نیاز به داشتن تست منفی کرونا نیست، اما از هواداران تقاضا دارم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند تا مشکلی بابت شیوع ویروس کرونا به وجود نیاید.

پهلوان خاطرنشان کرد: برگزاری دیدار ایران و لبنان نخستین بازی فوتبال در مشهد است که با حضور هواداران برگزار می‌شود، از ۱۴ فروردین کشور به شرایط عادی باز می‌گردد، اما باید نوع عادی‌سازی به شکلی باشد که تجربه کشور‌های اروپایی در ایران تکرار نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر