English

فرزاد فتاحی:

دو هفته تعطیلی برای کلیه اماکن ورزشی مشهد

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: در بخش‌نامه ابلاغی از سوی ستاد کرونای استانی، تعطیلی رشته‌های مختلف ورزشی به صورت جداگانه تفکیک نشده است و بنابر این کلیه اماکن تعطیل خواهند بود.

دو هفته تعطیلی برای کلیه اماکن ورزشی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در وضعیت فعالیت اماکن ورزشی مشهد تاثیر گذار بوده و تمامی اماکن ورزشی مشهد، اماکن آبی، سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل خواهدبود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی افزود: در بخش‌نامه ابلاغی از سوی ستاد کرونای استانی، تعطیلی سالن‌ها و اماکن رشته‌های مختلف ورزشی به صورت جداگانه تفکیک نشده است. در حال رایزنی هستیم که مشخص شود چه رشته‌هایی مشکلی برای فعالیت ندارند.

با دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فدراسیون پزشکی ورزشی در حال رایزنی هستیم تا محدودیت فعالیت رشته‌های ورزشی به طور واضح مشخص شود و رشته‌ها را از یکدیگر تفکیک کنند. تا زمانی که تفکیک رشته‌های ورزشی مشخص نشود، بر اساس ابلاغیه ستاد کرونای استانی عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: باشگاه‌های بدنسازی پیش از این در گروه‌های شغلی سه و چهار قرار نداشتند، اما اخیرا به گروه‌های شغلی سه وارد شده و مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرهای با وضعیت نارنجی با محدودیت مواجه می‌شوند.

تعطیلی اماکن ورزشی

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص تاثیر شیوع گسترده کرونا در برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در مشهد خاطرنشان کرد: مسابقات دوومیدانی در فضای باز برگزار می‌شود. کلیه شرکت‌کنندگان خارجی باید پیش از ورود به مشهد، واکسن کرونا زده باشند. همچنین پیش از برگزاری مسابقات از تمامی شرکت کنندگان داخلی و خارجی تست کرونا خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در این مسابقات به طور کامل رعایت خواهدشد. محدودیت‌های کرونایی شامل مسابقات و اردوهای ملی و بین‌المللی نمی‌شود و مشکلی بابت میزبانی از مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در مشهد نداریم.

فتاحی در خاتمه گفت: مدت تعطیلی اماکن ورزشی دو هفته است، اما در صورت تمدید محدودیت‌ها، اطلاع‌رسانی انجام خواهدشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر