English

محمدرضا پیرحسینلو گفت:

در سال ۹۹ شش رکورد متوالی در فروش داشته ایم

مدیر مجتمع فروکروم جغتای اعلام کرد: تولید ۲۴ هزار و ۶۰۶ تن فروکروم در سال گذشته نشان دهنده ششمین رکوردشکنی پیاپی فروکروم از سال ۹۳ تاکنون در این مجتمع و همچنین رسیدن به ظرفیت اسمی کارخانه می باشد.

در سال  ۹۹ شش رکورد متوالی در فروش داشته ایم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا پیرحسینلو مدیر مجتمع فروکروم جغتای گفت: خرید ۹۰ هزار و ۱۶۶ تن کرومیت  و ۲۰ هزار و ۴۵۷ تن کک به عنوان مواد اولیه تولید فروکروم در  پایان سال ۹۹ سبب شکسته شدن رکورد خرید طی سنوات گذشته در این مجتمع شد.

وی در ادامه با اشاره به فروش ۲۴ هزار و ۹۱۰ تن فروکروم تا پایان سال ۹۹ گفت: خوشبختانه رکورد فروش نیز در مجتمع فروکروم جغتای شکسته شد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای احداث خط خردایش کک با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و احداث خط تولید جیک با ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل مجتمع با ظرفیت ۲۵ هزار تن در سال را از دیگر افتخارات این مجتمع در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: افزایش نیروی انسانی بعد از واگذاری مجتمع به راهبر (بخش خصوصی) از ابتدای سال ۱۳۹۶ از ۱۳۴ نفر به ۲۷۲ نفر در پایان سال ۱۳۹۹ و نیز تولید ۳۴ هزار و ۲۵۰ تن بریکت و شکستن رکورد تولید آن در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته برگ افتخار دیگری در کارنامه سال ۹۹ این مجتمع است.

پیرحسینلو در ادامه افزود: کاهش خاموشی کارخانه با ۲۷ روز و شکستن رکورد با ۳۳۹ روز کارکرد در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده مجتمع فروکروم جغتای در سال ۹۹ می باشد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای در خاتمه اظهار داشت: در سال گذشته مجتمع فروکروم جغتای به عنوان ۱۰ شرکت نمونه ایمیدرو که در ۵ سال متوالی روند صعودی ایمنی و بهداشت را بدون حادثه طی کرده است، معرفی شد.                                                وی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 ، سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001:2007 ، سیستم محیط زیست ISO 14001:2004 را از جمله گواهینامه‌‌ های بین المللی اخذ شده از سوی مجتمع فروکروم جغتای ذکر کرد.

گفتنی است مجتمع فروکروم جغتای به عنوان یکی از مجتمع های تولیدی زیر مجموعه مجتمع تهیه و تولید مواد معدنی ایران (IMPASCO) با هدف ایجاد ارزش افزوده بر روی ذخایر کرومیت منطقه و کشور و همچنین اشتغال زایی درسال 1383 راه اندازی شد. این مجتمع با ظرفیت تولید سالیانه 25000تن فروکروم پر کربن به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی این فروآلیاژ در کشور شناخته می شود.

گفتنی است مجتمع فروکروم جغتای در خراسان رضوی، شهرستان جغتای واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر