English

لزوم راه‌اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در تمام استان‌های کشور

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در تمام استان‌های کشور ضروری است.

لزوم راه‌اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در تمام استان‌های کشور

 

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر صبحی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز گفت: وجود مراکز تخصصی مشاوره ازدواج می‌تواند در ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج بسیار مهم محسوب شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به مهم بودن این مراکز لازم است تا تمامی استان‌های مختلف کشور دارای این مراکز باشند.

مدیرکل دفترازدواج وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: هم‌اکنون ۱۶ استان کشور از این امکان بی‌بهره هستند و لازم است تا هر چه سریع‌تر این مراکز در سراسر کشور تأسیس شود.

صبحی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته ازدواج تأکید کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به ارائه آموزش‌ها به ۷۵۰ زوج اشاره کرد.

وی تأکید کرد: استان البرز با توجه به گستردگی جمعیت نیازمند تأسیس بیشتر اینگونه مراکز است و لازم است تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در البرز بیشتر شود.

صبحی گفت: در این راستا و با توجه به تمهیدات صورت گرفته هر استان باید حداقل ۵ تا ۱۰ مرکز تخصصی ازدواج داشته باشد.

وی با بیان اینکه کرج نیز فاقد این مرکز تخصصی است، افزود: در این راستا و با توجه به حضور پزشکان و متخصصان دارای پروانه از نظام پزشکی در این کلانشهر، ‌ آنها می‌توانند نسبت به ایجاد مرکز تخصصی مشاوره از طریق سایت وزارت ورزش و جوانان اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر