English

مهدوی: به دلیل بیماری استعفا کرده‌ام

رئیس فدراسیون هندبال موضوع استعفایش را بیماری خود عنوان کرد و در مورد سفر دبیر فدراسیون به ریو تاکید کرد: او با هزینه شخصی به این سفر رفته است و فدراسیون هندبال ریالی برای این سفر پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال در مورد استعفای خود، اظهار کرد: موضوع استعفایم، بحثبازنشستگی نیست. مجوز به کارگیری خود را قبل از تصویب این قانون از دولت گرفته‌ام. باوجودی که علاقه ای ندارم آن را عنوان کنم، ‌ اما افتخار ایثارگری را دارم و قانونا می‌توانم در سمت خود حضور داشته باشم و از این بابت مشکلی برای استعفا ندارم.

او دلیل استعفای خود را بیماری عنوان کرد و ادامه‌ داد: واقعیت استعفایم این است که یک ناراحتی در گوش خود دارم. چند سال‌ قبل عمل گوش انجام داده‌ام و متاسفانه عصب‌های گوش خود را از دست داده‌ام و اکنون مشکلات خاصی ایجاد شده است و باید در پنج، شش ماه آینده دو تا سه عمل بزرگ انجام دهم.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه سخنان خود، بیان‌ کرد: با مجوز فرهادی، وزیر علوم که پزشک معالج من است، باید مدتی دور از استرس باشم و فعالیت‌هایم را کم کنم. بنابراین پنج، شش ماهی را باید به اجبار استراحت کنم.

او در مورد استعفای خود نیز توضیح داد: هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است. فقط نامه‌ای به دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان نوشتم که امیدوارم موافقت کنند و بتوانم برای معالجه مدتی از کار روزمره و مسئولیت‌هایم دور بمانم.

مهدوی ادامه‌ داد: در نهایت به نظر وزیر ورزش بستگی دارد که هرطور صلاح بدانند عمل کنند. اگر وزیر ورزش و جوانان با مرخصی بنده موافقت کنند که مرخصی خواهم گرفت، در غیر اینصورت بخواهند سرپرست تعیین کنند و روال کار قانونی اجرایی شود.

او همچنین در مورد سفر دبیر فدراسیون هندبال به ریو، گفت: می آبادی به ریو سفر کرده و من هم شنیده‌ام که با هزینه شخصی و به دعوت یکی از دوستان خود به این سفر رفته است. دوست او تمام هزینه‌های هواپیما و هتل را پرداخت کرده است. متاسفانه در برخی از رسانه‌ها اعلام شده است که با هزینه فدراسیون به این سفر اعزام شده که به صراحت می‌گویم ریالی از سوی فدراسیون هندبال هزینه نشده و نمی‌دانم که چرا برخی رسانه‌ها دروغ‌پردازی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه