English

سازمان ملل خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه اسرائیل شد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه اشغالگران قدس و قطع روابط دیپلماتیک با تل‌آویو شد.

سازمان ملل خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه اسرائیل شد
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از خبرگزاری ریانوستی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین امروز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ضمن اشاره به افزایش حملات اشغالگران قدس به شهر رفح در غزه خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه این رژیم و قطع روابط دیپلماتیک با تل‌آویو شد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین تصریح کرد که از کسانی که در رفح گرفتار شده‌ اند، گزارش‌ های وحشتناکی دریافت کرده است.

آلبانزه افزود: مطمئن باشید اسرائیل تا زمانی که ما جلوی آن را بگیریم، به این دیوانگی پایان نخواهد داد. کشورهای عضو دیوان بین‌ المللی دادگستری تا زمانی که اسرائیل حملات خود را متوقف کند، باید علیه تل آویو تحریم تسلیحاتی اعمال کنند و روابط دیپلماتیک خود با تل‌ آویو را به حالت تعلیق در آورند.

این در حالیست که دیوان بین‌المللی دادگستری در ۲۴ ماه می سال جاری میلادی با صدور حکمی اعلام کرد که اسرائیل حملات خود به رفح را فورا متوقف کند، از ممانعت از ورود کمک‌ های بشردوستانه به غزه دست بردارد و اجازه بازرسی مقامات سازمان ملل از جنایاتش در غزه را بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه