English

رئیس مجلس قزاقستان به تهران می‌آید

دفتر ریاست جمهوری قزاقستان اعلام کرد که ارلان کوشانوف، رئیس مجلس به نمایندگی از ژومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان امروز چهارشنبه عازم ایران شد.

رئیس مجلس قزاقستان به تهران می‌آید
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از تنگیرنیوز (Tengrinews.kz) امروز ۲۲ مه دوم خرداد ارلان کوشانوف، رئیس مجلس این کشور به نمایندگی از قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهوری قزاقستان به ایران پرواز خواهد کرد.

توکایف رئیس‌جمهور دیروز با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آستانه، با مردم و دولت ایران در ارتباط با جان باختن ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در سانحه سقوط بالگرد ابراز همدردی و حمایت کرد.

رئیس‌جمهوری قزاقستان پیشتر با ابراز تسلیت شهادت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و تیم همراهش به مقام‌معظم رهبری و مدیر قوه مجریه گفت: رئیسی یک دولتمرد برجسته بود که تمام عمر خود برای خدمت به منافع ایران، بهبود رفاه مردم کشورش و حفظ ثبات در منطقه گذاشت.

وی در این پیام با بیان اینکه خبر درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش را با اندوه عمیق دریافت کردم، تصریح کرد: رئیسی یک دولتمرد برجسته بود که تمام عمر خود برای خدمت به منافع ایران، بهبود رفاه مردم خود و حفظ ثبات در منطقه گذاشت.

توکایف تصریح کرد: ابتکارات و دستاوردهای او مورد قدردانی از سوی جامعه بین المللی قرار گرفت.

این مقام ارشد قزاقستان خاطرنشان کرد: در کشور ما آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را همیشه به عنوان یک رئیس مسئول، یک سیاستمدار معتبر در سطح بین‌المللی و فردی موثر برای گسترش همکاری‌های دوجانبه به یاد خواهندآورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه