English

در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد؛

آیین بزرگداشت و سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

مراسم بزرگداشت و سوگواری برای سیدالشهدای خدمت، خادم مردم و مرد خستگی‌‌ناپذیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور و همراهان خدومش،در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

آیین بزرگداشت و سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه و همچنین حضور پرشور کارکنان دانشگاه، دانشجویان و کادر بهداشت و درمان، همراه با قرائت قرآن کریم و عزاداری برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان محترم ایشان گفت: ایران شاهد یک حادثه تلخ است و آن از دست دادن رییس جمهوری محبوب و انقلابی است.

وی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که پاداش انسان‌های صادق را در ازای صداقتشان می‌پردازم. صداقت همه‌ی حقیقت و هویت یک انسان بزرگ است.

حجت الاسلام تقوی افزود: امروز عزادار مرد بزرگی هستیم که بهترین خصوصیتش صداقت او در برابر ملت بود و تا آخرین لحظه زندگی خود با همه ظرفیت‌ها به این مردم خدمت کرد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بیان کرد: از دست دادن شخصیتی اینچنین ممتاز سخت است و آن‌چه مردم را داغدار کرده از دست دادن انسانی مومن، پرتلاش، مفید و اثرگذار در ایران و جهان اسلام است.

وی افزود: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» و فردی مجاهد، انقلابی، خستگی‌ناپذیر، زاهد و بسیار باهوش بود.

حجت الاسلام تقوی عنوان کرد: آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز فردی بود که تراز رای خبرگان را در کشور جا به جا کرد و رمز آن مردمی بودنش است.

وی در پایان گفت: حضرت آقا فرمودند که ملت نگران نباشند و چشم امید ما نیز به رهبری است. ان‌شاالله خداوند بهترین‌ها را برای کشور رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه