English

تجمع اعتراضی حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان

حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان در تجمع اعتراضی علیه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با دانشجویان آمریکا و اروپا ابراز همبستگی کرده و اقدامات سرکوبگرانه دولت‌های غربی را محکوم کردند.

تجمع اعتراضی حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان
به گزارش خبرگزاری موج

، تجمع اعتراضی علیه جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل به اهتمام سازمان دانشجویان امامیه عصر امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد و تجمع کنندگان همبستگی خود را با دانشجویان آمریکا، اروپا و همچنین خبرنگاران و کادر درمانی در غزه اعلام کردند.

آنان تهاجم نیروهای پلیس در دانشگاه‌های آمریکا و شهرهای اروپایی علیه تجمع مسالمت آمیز دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرده و گفتند که سرکوب دانشجویان بی دفاع در آمریکا و اروپا چهره‌ از قبل زشت دولت‌های غربی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، را رسوا ساخت.

دانشجویان پاکستانی در اسلام‌آباد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با جامعه رسانه‌ای و کادر درمانی فلسطین و غزه که تعداد زیادی از اعضای آنان در تهاجم صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، ابراز همدردی کردند.

سخنرانان افزودند که مردم پاکستان تا آخرین نفس در دفاع از فلسطین و حمایت از رزمندگان مقاومت ایستاده‌اند و هرگز از محکومیت جنایات اسرائیل و حامیانش عقب نشینی نخواهند کرد.

براساس این گزارش، مسئولان تشکیلات دانشجویی در پایتخت پاکستان هفته گذشته با اعلام حمایت قاطع از تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا برای غزه و محکومیت جنایات اسرائیل، اعلام کردند که کمپ‌های اعتراضی در دانشگاه‌های پاکستان برپا شده و کمپین «عدالت برای غزه» راه اندازی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه