English

سازمان ملل:

اسرائیل مانع ورود ۴۱ درصد از کاروان‌های کمک‌ به شمال غزه می‌شود

سازمان ملل تاکید کرد رژیم صهیونیستی ابتدای ماه جاری میلادی از ورود ۴۱ درصد از کاروان‌های کمک‌رسانی این سازمان به شمال نوار غزه ممانعت کرد.

اسرائیل مانع ورود ۴۱ درصد از کاروان‌های کمک‌ به شمال غزه می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان ملل امروز دوشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در بازه زمانی شش تا ۱۲ آوریل جاری، از ورود ۴۱ درصد از هیئت‌های کمک رسانی هماهنگ‌شده این سازمان به شمال نوار غزه ممانعت کرد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری المیادین، این سازمان در ادامه تاکید کرد که تعهد رژیم اشغالگر به تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه تنها زمانی محقق می‌شود که کمک‌ها به دست غیرنظامیان برسند.

چند روز قبل شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید برای پاسخگویی به نیازهای موجود در نوار غزه، کمک‌های بشردوستانه و ضروری بیشتری را ارسال کند.

این شورا در ادامه نیز رفع تمامی موانع موجود در روند ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و توزیع فوری آنها را خواستار شد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و لوازم اساسی مورد نیاز به نوار غزه می‌شود، همانگونه که روزنامه «واشنگتن پست» آمریکا با ارائه گزارش‌هایی از گذرگاه زمینی رفح در غزه، این موضوع را تایید کرد.

واشنگتن پست در ادامه نیز به نقل از «جیمی مک‌گورک» هماهنگ‌کننده مسایل انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی نوشت محدودیت دستگاه‌های اسکن و ساعت‌های کاری در پایگاه‌های مرزی بازرسی موجب کُندی عملیات تحویل کمک‌ها می‌شود و اگر هنگام بازرسی یک مورد رد شود، کل کامیون بازگردانده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه