English

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

جو بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله تلافی‌جویانه ایران به اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: جو بایدن به‌دلیل انتقادهای اخیرش از این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر آن، بابت جنگ غزه، انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.

 جو بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
به گزارش خبرگزاری موج

، «مایک جانسون»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه است در بیانیه‌ای با درخواست برای تقویت حمایت‌های واشنگتن از رژیم صهیونیستی مدعی شد: «همچنان که اسرائیل با حمله از جانب ایران مواجه می‌شود، آمریکا باید عزم کامل ما برای ایستادن در کنار متحد حیاتی را نشان دهد. جهان باید از این مطمئن شود: اسرائیل تنها نیست.»

او در ادامه این بیانیه ادعا کرد: «من به تعامل با کاخ سفید ادامه خواهم داد تا روی یک پیام مناسب تاکید کنم. اینکه دولت جو بایدن، اسرائیل را تضعیف و خوشایند ایران کار کرد و به رخ دادن این تحولات وحشتناک کمک کرد.»

این صحبت‌های جانسون بعد از آن مطرح شد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا چند روز قبل خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در مدیریت جنگ غزه دچار اشتباه شده و از او خواست محموله‌های کمکی بشردوستانه را در حجم بالا وارد نوار غزه کند.

جانسون همچنین به همراه «استیو اسکالایز»، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود برای تغییر در دستورکار این مجلس در چند روز آینده با هدف اولویت دادن به تصویب قوانینی در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته پایگاه «واشنگتن تایمز» جانسون احتمالا برای تصویب کمک‌های نظامی جدیدی برای این رژیم تلاش خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه