English

تجاوز نظامیان اشغالگر به زنان فلسطینی در بیمارستان شفا

حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین درحالی وارد 170 مین روز خود شد که منابع خبری از فجایع تازه ای از سوی نیروهای این رژیم در حمله به بیمارستان شفا غزه و تجاوز به زنان فلسطینی در این بیمارستان خبر داده اند.

تجاوز نظامیان اشغالگر به زنان فلسطینی در بیمارستان شفا
به گزارش خبرگزاری موج

، الجزیره به نقل از افراد حاضر در بیمارستان شفا در باریکه غزه گزارش داد ‏نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه به دنبال ورود به بیمارستان پس از تجاوز دسته جمعی به زنان فلسطینی که در این بیمارستان پناه گرفته بودند، آن‌ها را به قتل رساندند.

یکی از زنان محاصره شده در بیمارستان شفا نیز گفته صهیونیست‌های جنایتکار به تعدادی از زنان در این بیمارستان تجاوز کرده سپس آن‌ها را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از حملات هوایی و زمینی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که ارتش صهیونیستی طی ساعات اخیر بیش از 40 مرتبه شهر خان یونس را بمباران کرده و همزمان حرکت خودروهای زرهی به سمت برخی مناطق نیز ادامه دارد.

همچنین درگیری‌های بسیار شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهر خان یونس به ویژه در اطراف بیمارستان ناصر گزارش شده است.

منابع حاضر در بیمارستان ناصر از حضور نیروهای کماندوی اسرائیلی در محوطه بیمارستان و شلیک گسترده منور در آسمان این منطقه خبر دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه