English

وزیر خارجه روسیه:

موشک‌های دوربرد اروپا راهی اوکراین می‌شود

وزیر خارجه روسیه امروز جمعه گفت، اتحادیه اروپا پیشنهادهایی برای اوکراین دارد و گفته که برای حمله به اراضی روسیه باید بر انتقال تسلیحات دوربرد به کی‌یف تکیه کرد.

موشک‌های دوربرد اروپا راهی اوکراین می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: طبق داده‌های ما، سرویس اقدام خارجی اروپا توصیه‌هایی برای اوکراین تهیه کرده مبی بر اینکه روش‌هایی که اوکراین در حال حاضر با آن علیه مسکو می‌جنگد، پیروز نخواهد شد و اوکراین بازنده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا پیشنهادهایی به اوکراین داده که بر اساس آن لازم است تسلیحات دوربرد به کی‌یف داده شود تا آن‌طور که اتحادیه اروپا توصیف می‌کند، «به قلب روسیه برسند» و از این طریق دوباره مردم روسیه و اعتماد آنها را تضعیف کنند.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: موضع انگلیس در مورد مناقشه اوکراین تهاجمی‌تر از ایالات متحده است. مقام‌های کی‌یف گداهای حرفه‌ای شناخته شده بین‌المللی هستند. نقشی که انگلیس در رویدادهای جاری ایفا می‌کند حتی از هر کشور دیگری، از جمله ایالات متحده تهاجمی‌تر و در به طور قطع تحریک آمیزتر است.

لاوروف در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که داعش ساخته و پرداخته آمریکاست. مسکو حسن نیت خود را نسبت به غرب انجام داده است. مزدورانی وجود دارند که با گروه‌های تروریستی مانند داعش در اوکراین فعالیت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه