English

تعداد شهدای خبرنگار با جان باختن ۲ تن دیگر به ۱۱۴ نفر رسید

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست در نوار غزه دو خبرنگار دیگر در نوار غزه به شهادت رسیدند و شمار شهدای خبرنگار از آغاز درگیری‌ها به ۱۱۴ نفر رسید.

تعداد شهدای خبرنگار  با جان باختن ۲ تن دیگر به ۱۱۴ نفر رسید
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از پایگاه خبری المیادین، فواد ابو خماش روزنامه نگار فلسطینی، در پی حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به همراه چند فلسطینی دیگر در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

احمد بدیر روزنامه نگار پایگاه خبری «الهدف» نیز در بمباران صهیونیست ها در اطراف بیمارستان «شهدای الاقصی» در «دیر البلح» در مرکز نوار غزه به شهادت رسید و تعدادی دیگر نیز در این میان زخمی شدند.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین با اعلام این خبر افزود: گروهی از اهالی رسانه های فلسطینی و نهادهای مطبوعاتی ضمن اعلام سوگواری برای همکاران شهید خود، تاکید کردند که اشغالگران همچنان اصحاب رسانه را به منظور پنهان کردن حقیقت و جلوگیری پوشش خبری جنایات خود، هدف قرار می دهند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر(اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه