English

سخنگوی جنبش انصار الله یمن:

دریای سرخ فقط برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی امن نیست

«محمد عبدالسلام» با بیان اینکه مسأله فلسطین قابل مذاکره نیست، تأکید کرد که دریای سرخ جز برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی امن است و عملیات نیروهای یمنی فقط با لغو محاصره غزه متوقف می شود.

دریای سرخ فقط برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی امن نیست
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از المسیره، سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت که موضع یمن در قبال فلسطین از یک اصل دینی، ملی و اخلاقی نشأت گرفته است.

محمد عبدالسلام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره درباره تحولات مربوط به نوار غزه افزود: یمن، اسرائیل را تهدیدی برای ملت‌ها و کشورها می‌داند و این تهدیدی واقعی برای وحدت امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات نیروهای یمنی تأثیر اقتصادی بزرگی بر دشمن اسرائیلی دارد و این اقدام یمن به منزله حجت برای کشورهای جهان اسلام است. ارتباط با کشورهای فعال و تأثیرگذار در جهان اسلام با هدف دستیابی به رفع محاصره و توقف تجاوز به غزه ادامه دارد.

عبدالسلام ادامه داد: موضوع فلسطین قابل مذاکره نیست و ما نمی‌توانیم آنچه را که بر سر مردم غزه می‌آید بپذیریم. هرگونه اقدامی از سوی نیروهای مسلح یمن مربوط به رفع محاصره غزه و توقف تجاوز به غزه است و عملیات ما فقط کشتی‌های اسرائیلی عازم بنادر اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

سخنگوی انصار الله گفت: اگر کشورهای متجاوز می‌خواهند عملیات دریایی یمن علیه دشمن اسرائیل را متوقف کنند، باید محاصره نوار غزه را بردارند و اجازه دهند دارو و غذا وارد این منطقه شود.

محمد عبدالسلام با تاکید بر اینکه دریای سرخ برای دریانوردی دریایی به جز کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی امن است، از موضع شرکت چینی برای توقف ارسال کشتی‌های خود به بنادر رژیم اشغالگر قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه