English

حمله موشکی یمن به کشتی صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن در پی تهدیدات خود مبنی بر انتقام از جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه، به یک کشتی که به سوی سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت بود، حمله موشکی کردند.

حمله موشکی یمن به کشتی صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری موج

، پس از آنکه ساعتی پیش اخبار اولیه مبتنی بر حمله به یک کشتی صهیونیستی در مسیر دریایی تنگه باب المندب از سوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه منتشر شد، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول نظامی آمریکایی با تایید این خبر اعلام کرد که یک موشک کروز از یمن به سمت این کشتی شلیک شده که باعث بروز خسارت و آتش‌سوزی در کشتی شده است.

بر اساس این گزارش حمله مذکور در فاصله ۶۰ مایل دریایی از شمال تنگه باب المندب صورت گرفته و تلفات و خسارت‌های انسانی به جای نگذاشته است.

مدیر اجرایی شرکت مالک کشتی «ام استریندا» نیز با اعلام این خبر تاکید کرد که کشتی مربوط به این شرکت در دریای سرخ هدف حمله موشکی قرار گرفته و در حال حاضر حجم خسارت‌های آن مشخص نیست.

این مقام شرکت مالک کشتی ام استریندا با اشاره به درخواست کمک کشتی از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و عدم پاسخگویی آنها افزود: مطمئن نیستیم که کشتی‌های آمریکایی پیام کمک کشتی ما را دریافت کرده باشند.

مقر فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی نیز با تایید این خبر تاکید کرد که یک موشک کروز از یمن به سوی کشتی استریندا شلیک شده است. این کشتی از وقوع خسارت‌های مالی و آتش‌سوزی خبر داده، اما خسارت‌های انسانی از این کشتی گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه