English

مقاومت برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی شروطش را اعلام کرد

در سایه افزایش فشارها به کابینه نتانیاهو برای تن‌دادن به توافق با مقاومت فلسطین، دو مقام ارشد جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که تنها در صورتی تبادل اسرا را می‌پذیرند که تجاوز متوقف و آتش‌بس برقرار شود.

مقاومت برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی شروطش را اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، علی ابو شاهین عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما آماده معامله تبادل اسرا هستیم، اما بعد از برقراری آتش‌بس و ما به این شرط پایبند هستیم.

وی اظهار داشت، دشمن در صورت تداوم طولانی کردن مدت جنگ با مقاومت سخت‌تری روبه رو خواهد شد.

در همین راستا، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس گفت، ارتش اشغالگر در غزه از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود.

وی گفت: ما به رویکرد آمریکا و دولت جو بایدن که در کشتارهای اشغالگران شریک است اعتمادی نداریم. شمال و جنوب نوار غزه با سلاح‌های آمریکایی توسط اشغالگران اسرائیلی مورد حمله قرار می‌گیرد.

حمدان ادامه داد: آنچه اشغالگر امروز در محوطه بیمارستان کمال عدوان در غزه مرتکب شد کشتاری جدید است. حمدان در ادامه گفت، بلدوزرهای اسرائیلی ده‌ها آواره و بیمار را زنده در اطراف و داخل بیمارستان دفن کردند. مردم غزه به رغم کشتارهای اشغالگران مقاوم و ثابت‌قدم هستند. اقدامات مستمر دشمن اسرائیلی هیچ مشروعیتی به او در وجبی از خاک ما نخواهد بخشید.

وی عنوان داشت، هدف گرفتن خبرنگاران از جمله «سامر ابودفه» تروریسم صهیونیستی است و پیش از توقف تجاوز و قبول شروط مقاومت، تبادل اسرایی در کار نخواهد بود.

به گزارش الجزیره، تل‌آویو امروز(شنبه) صحنه برپایی تظاهراتی با درخواست از کابینه بنیامین نتانیاهو برای تلاش در جهت آزادی اسرای اسرائیلی نزد مقاومت فلسطین بود.

 

تظاهرات در تل‌آویو

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، به دنبال کشته شدن سه تن از اسرای اسرائیلی در منطقه الشجاعیه، این رژیم در حال بررسی اقدام برای معامله تبادل اسرا است.

تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد، این رژیم پیشنهاد جدیدی را برای آزادی گروگان‌ها بررسی می‌کند.

در همین زمینه، سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: ما مرحله سخت و پیچیده‌ای را داریم و مسائلی است که پیش از این با آن روبه رو نشده بودیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه