English

حماس:

مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شود

جنبش حماس اعلام کرد که ما هرگز سلاح خود را تحویل نمی‌دهیم و مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شود، بلکه به مبارزات خود ادامه می‌دهیم.

مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، غازی حمد از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری الجزیره ادعاهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تسلیم شدن ده‌ها تن از عناصر حماس طی روزهای گذشته را تکذیب کرده و گفت: ما هرگز سلاح خود را تحویل نمی‌دهیم و مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شود، بلکه به مبارزات خود ادامه می‌دهد.

وی ابراز داشت که اظهارات نتانیاهو و دیگر فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که با وجود تفاوت زیادی که در توانمندی‌های نظامی دو طرف وجود دارد، صهیونیست‌ها در بحرانی روانی ناشی از ضربات مقاومت به سر می‌برند.

حمد به اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تهدید حماس به تسلیم شدن نیز واکنش نشان داده و گفت: تو باید از اشغالگران بخواهی که تسلیم شود، نه حماس!

این مقام حماس خاطرنشان کرد که تحولات میدانی حقیقتی آشکار و روشن است که نشان می‌دهد رژیم اشغالگر وارد باتلاقی شده که از آن خارج نخواهد شد، دولت آمریکا نیز شریک جنایت‌های اشغالگران در کشتار غیرنظامیان است، چرا که به آنها سلاح می‌دهد.

حماس همچنین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعاهای اشغالگران مبنی بر اینکه این افراد از اعضای قسام هستند، هیچ پایه و اساسی ندارد، چرا که دشمن صهیونیستی قبلا نیز مردان مقاومت را در میدان نبرد دیده و آزموده و می‌داند که آنها از جایی که دشمن تصورش را نمی‌کند، خارج می‌شوند و هر روز در حال وارد کردن ضرباتی سخت و کاری به نیروهای آن در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه