English

دودستگی میان سران صهیونیست افزایش یافت

این موضوع در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز شنبه با حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ برگزار شد، آشکار گشت.

دودستگی میان سران صهیونیست افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج

تنش‌ها بین بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه وی پس از حمله طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر، که شکست بزرگ اطلاعاتی این رژیم را آشکار کرد، افزایش یافته است.

این موضوع در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز شنبه با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و یوآو گالانت، وزیر جنگ و بنی‌گانتس، عضو کابینه جنگ برگزار شد، آشکار گشت. نتانیاهو در میان بی‌توجهی از جانب گانتس و گالانت سخنرانی خود را به پایان رساند و آن دو از دست دادن با نتانیاهو خودداری کردند.

به نقل از صدی البلد، نتانیاهو به‌دلیل پستی که در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشته بود و در آن اصرار داشت که هیچ‌گونه هشداری درباره "نیت جنگی" حماس در هیچ مرحله‌ای دریافت نکرده، مورد حمله شدید بنی گانتس، عضو کابینه جنگ و همچنین یایر لاپید، رهبر اپوزیسیون قرار گرفت.

نتانیاهو در این پست نوشته بود: «برخلاف ادعا‌های نادرست: به نخست‌وزیر نتانیاهو تحت هیچ شرایطی و در هیچ مرحله‌ای نسبت به نیت‌های جنگی حماس هشدار داده نشد.»

وی با بیان اینکه ارزیابی اطلاعاتی مقامات امنیتی این بود که حماس اقدامی تهاجمی را آغاز نخواهد کرد، افزود: همه مقامات امنیتی از جمله رئیس ارتش اسرائیل و رئیس شاباک ارزیابی کردند که حماس «مورد بازدارندگی قرار گرفته است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه