English

جنبش حماس چند تبعه دیگر روسیه را خارج از توافق آتش‌بس آزاد می‌کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام داشت که در راستای قدردانی از مواضع رئیس جمهوری روسیه در قبال جنگ غزه، طی روز جاری چند صهیونیست دیگر با تابعیت روسیه را آزاد خواهد نمود.

جنبش حماس چند تبعه دیگر روسیه را خارج از توافق آتش‌بس آزاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روسیا الیوم، موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که این جنبش طی روز جاری برای قدردانی از مواضع ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه چند تن دیگر از صهیونیست‌هایی که تابعیت روسیه دارند را خارج از توافق تبادل اسیران با رژیم صهیونیستی، آزاد خواهد کرد.

ابومرزوق با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تاکید کرد: تنها اسیر مرد حاضر در غزه که تاکنون آزاد شده «رون کریویِ» روسی الاصل است و هیچ اسیر مردی جز او آزاد نشده است.

از سوی دیگر وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که «گالی تاراچانسکی» دختر یکی از اتباع روسیه نیز در فهرست اسیرانی که امروز توسط حماس آزاد خواهند شد حضور دارد و دیپلمات‌های روس ضمن برقراری تماس با نمایندگان این جنبش خواستار آزادی وی شده‌اند.

خبر دیگر آن که گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در نتیجه بمباران نوار غزه در روزهای جنگ، ۳ تن از اسیران صهیونیست کشته شدند. همچنین قسام هویت این صهیونیست‌ها را با ذکر نام آنان مشخص کرد.

گفتنی است پیش‌تر نیز جنبش حماس در راستای قدردانی از مواضع پوتین یک اسیر صهیونیست با تابعیت روسیه را خارج از توافق تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، آزاد کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه