English

فوت شمار زیادی از نوزادان نارس در بیمارستان شفا

رئیس بخش سوختگی‌های بیمارستان شفا گفت: آب و برق بیمارستان شفا قطع شده است. تک‌تیراندازان اسرائیلی در هر نقطه از بیمارستان مستقر شدند.

فوت شمار زیادی از نوزادان نارس در بیمارستان شفا
به گزارش خبرگزاری موج

أحمد مخللاتی رئیس بخش سوختگی‌های بیمارستان شفا در گفتگو با الجزیره گفت: آب و برق ساختمان‌های اصلی بیمارستان شفا قطع شده است. تقریباً هیچ بیماری در بیمارستان باقی نمانده و اینترنت در این بیمارستان به کلی قطع است. بسته‌های غذایی ارسالی به بیمارستان شفا تنها برای ۴۰ درصد از حاضرین در آن کفایت می‌کند.

مخللاتی بیان کرد: وضعیت کلی ناامن است و به سبب نبود برق امکان عمل جراحی وجود ندارد. کودکان به سبب نبود آب شرب سالم دچار التهاب‌های روده‌ای شدید شدند. تانک‌های اسرائیلی همچنان در محوطه‌ها و اطراف بیمارستان حضور دارند و نظامیان اسرائیلی به دو ساختمان در داخل بیمارستان یورش بردند.

وی افزود: تک‌تیراندازان اسرائیلی در هر نقطه از بیمارستان مستقر شدند. رژیم اشغالگر اجساد شماری از شهدا را ربوده است. بیشتر بیماران بخش مراقبت‌های ویژه که نیاز به تنفس مصنوعی داشتند، به شهادت رسیدند. بیشتر ساختمان‌های بیمارستان بمباران شده و هر کسی در محوطه‌ها و اطراف بیمارستان حرکتی داشته باشد، مورد هدف قرار می‌گیرد.

رئیس بخش سوختگی‌های بیمارستان شفا ادامه داد: به سبب ادامه محاصره بیمارستان، شمار زیادی از نوزادان نارس فوت شدند.نوزادان نارسی هم که زنده مانده‌اند، به سبب شرایط ناگوار موجود چندان دوام نخواهند آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه