English

واکنش زلنسکی به تشدید حملات روسیه

رئیس جمهور اوکراین مدعی گسترش حملات روسیه از ۳ جبهه مختلف شد.

واکنش زلنسکی به تشدید حملات روسیه

 ناکامی اوکراین در پیشبرد حملات تهاجمی خود به منظور بازپسگیری مناطق از دست رفته در بهار و تابستانی که گذشت باعث دلسردی کشور‌های غربی به رهبری آمریکا از این کشور شده است. همچنین جنگ غزه و تعهد قاطع واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی عملا باعث چرخش توجهات از اوکراین به خاورمیانه شده است، موضوعی که در تضاد با منافع کی یف است. 

به گزارش تله تریدر، ولودیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین امروز (سه شنبه) اعلام کرد روسیه حملات خود را در سه جبهه تشدید کرده است. 

وی تاکید کرد: اکنون نظامیان روسی با تقویت مواضع خود حملات گسترده‌ای را در ۳ محور آودیوکا، کوپیانسک، و دونتسک طرح ریزی کرده اند. 

رئیس جمهور اوکراین در کانال تلگرامی خود، خاطر نشان کرد: دشمن روس در حال گرفتن انتقام از خرسون آزاد است. آن‌ها اقدام به بمباران غیرضروری مرکز شهر می‌کنند. به همین دلیل، نظامیان اوکراینی قابلیت‌های دفاعی خود را در منطقه تقویت کرده اند. 

وی با اشاره به ادامه یافتن صادرات غلات اوکراین علارغم خروج روسیه از ابتکار عمل در این باره، افزود: کریدور صادرات غلات همچنان در حال کار کردن است. در حال حاضر، ما در حال عبور از مرز چهار میلیون تن محموله صادراتی هستیم و فعالیت در این زمینه همچنان به طور مثبت ادامه دارد. 

وی در پایان بار دیگر از متحدان اوکراین خواست به ارسال کمک‌های نظامی و تسلیحاتی خود به کی یف برای مقابله با حملات روسیه ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه