English

نتانیاهو:

اگر جنگ را نبریم آمریکا و اروپا هدف بعدی هستند

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه ادامه جنایت‌های این رژیم در نوار غزه و نسل‌کشی مردم فلسطین مدعی شد که «ما باید نه تنها به خاطر خود، بلکه به خاطر خاورمیانه و به خاطر همسایگان عرب خود پیروز شویم.»

اگر جنگ را نبریم آمریکا و اروپا هدف بعدی هستند
به گزارش خبرگزاری موج

بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه ادامه جنایت‌های این رژیم در نوار غزه و نسل‌کشی مردم فلسطین مدعی شد که «ما باید نه تنها به خاطر خود، بلکه به خاطر خاورمیانه و به خاطر همسایگان عرب خود پیروز شویم.»

وی در ادامه ادعا‌های خود گفت: ما باید به خاطر دنیای متمدن پیروز شویم. این نبردی است که ما در حال جنگیدن در آن هستیم و هیچ جایگزینی به غیر از پیروزی وجود ندارد.

آمریکا و کشور‌های اروپایی در چند هفته اخیر با تمام توان سیاسی و نظامی از جنایت‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه حمایت کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین خطاب به مقامات آمریکایی و اروپایی مدعی شد «اگر ما الان برنده نشویم، اروپا بعدی است و شما نفر بعدی و ما باید برنده شویم.»

نتانیاهو در ادامه با تکرار ادعا‌های مضحک خود درباره جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و مقاومت فلسطین مدعی شد: آن‌ها می‌خواهند خاورمیانه و جهان را به دوران تاریکی بازگردانند و در طرف دیگر اسرائیل، کشور‌های عربی مدرن، ایالات متحده و همه نیرو‌هایی که می‌خواهند صلح و رفاه برای خاورمیانه و جهان بیاورند ایستاده‌اند و این نبردی است که در حال حاضر در حال انجام است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که «بایدن و دولت او از اسرائیل در جنگ علیه حماس بسیار حمایت کرده» و به درخواست‌ها برای ایجاد یک کریدور امن برای غیرنظامیان فلسطینی برای خروج از غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه اشاره کرد.

از زمان عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجدالاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، رژیم صهیونیستی بمباران نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه را آغاز کرده است.

بنابر آمار‌های رسمی تاکنون بیش از ۱۱ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که ۴۵۰۶ نفر از آن‌ها کودک هستند و نزدیک به ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه