English

حماس بیانیه داد:

دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی به پا خیزد

حماس در بیانیه‌ای خواستار تحرک گسترده ضد جنگ و ضد تجاوز رژیم صهیونیستی از سوی مردمان سراسر جهان شد.

دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی به پا خیزد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، حماس مجددا خواستار تحرک قوی در سطح جهان عرب و اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه حماس آمده است: ما مجددا از ملت‌ها و نیز جهان عرب و اسلام و نیز آزادگان دنیا می‌خواهیم که بر دامنه اقدامات بیافزایند و در همه شهرها و میادین و پایتخت ها در همه قاره ها حاضر شوند و در حمایت از حقوق ملت به پا خیزند.

در بیانیه حماس خواستار تحرک گسترده در حمایت از آزادی سرزمین فلسطین، حق بازگشت و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان شده است و اینکه در محکومیت حمله اشغالگران و حمایت بی دریغ آمریکا از این رژیم، اقدام قوی به عمل آید.

حماس بیان کرد: ما خواستار تداوم و تشدید تظاهرات در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در مخالفت با حمله دشمن اسرائیلی به غزه هستیم.

نیروهای مقاومت فلسطین ۳۴روز پیش، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه