English

وزیر خارجه روسیه:

غربی‌ها به دنبال ایجاد ناآرامی در روسیه هستند

وزیر خارجه روسیه ابراز داشت: غرب به دنبال ایجاد ناآرامی در روسیه و شکل دادن به افکار عمومی علیه مقام‌های این کشور است.

غربی‌ها به دنبال ایجاد ناآرامی در روسیه هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با اشاره به گفت‌وگوهایی برای حل درگیری های اوکراین گفت: اگرچه وقتی صحبت از بحث کلی محدودیت‌های یکجانبه می‌شود، غرب همیشه قول می‌دهد که سیاست تحریم‌های آن هرگز جمعیت غیرنظامی را هدف قرار نمی‌دهد، اما این دروغ است. این دقیقاً همان کاری است که آن‌ها انجام می‌دهند. هدف آنها ایجاد ناآرامی و تحریک مردم به قیام علیه حکومت است.

لاوروف با تاکید بر این مساله که غرب در قبال بسیاری از کشورها همین سیاست را دنبال می کند، افزود: با این حال، این سیاست با هدف تضعیف اقتصاد روسیه از طریق تحریم‌ها و اخلال در حوزه اجتماعی روسیه، قطعا شکست خواهد خورد. کسانی‌که تجربه مربوطه را داشتند، می‌توانستند این را از همان ابتدا به وضوح ببینند. اکنون، فکر می‌کنم این برای همه، از جمله کسانی که رژیم تحریم‌های غیرقانونی را آغاز کردند، روشن است.

این دیپلمات ارشد روس همچنین گفت: روسیه درجه بالایی از سازگاری با تحریم‌ها را نشان داده و انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی تا پایان سال به مرز سه درصد نزدیک شود. در مقابل، اقتصادهای پیشرو اروپا در حال افول هستند. همین کافی است تا بفهمیم چه کسی از تحریم‌هایی که عمدتا توسط واشنگتن آغاز و تشدید شده، بیشترین آسیب را می‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه