English

دبیر شورای امنیت روسیه هشدار داد:

افزایش روزافزون خطر استفاده ازتسلیحات اتمی، شیمیایی و بیولوژیکی

دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد: با توجه به اقدامات آمریکا، خطر استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیکی در حال افزایش است.

افزایش روزافزون خطر استفاده ازتسلیحات اتمی، شیمیایی و بیولوژیکی

​به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه در جریان نشست سالانه دبیران شوراهای امنیت کشورهای مستقل مشترک المنافع در سخنانی اعلام کرد: با توجه به اقدامات ایالات متحده، خطر استفاده از سلاح های هسته ای ، شیمیایی و بیولوژیکی در حال افزایش است.

بر اساس اعلام این رسانه، دبیر شورای امنیت روسیه در سخنان امروز خود ادامه داد: مولداوی در خطر تبدیل شدن به قربانی دیگری از سیاست استعماری غرب است. همچنین؛ غرب در حال تحریک اوضاع در قفقاز جنوبی و تداوم تضادها در منطقه است.

نیکولای پاتروشف در این ارتباط اضافه کرد: در اصل، مولداوی در خطر تبدیل شدن به قربانی دیگری از سیاست استعماری غرب است که آشکارا، گستاخانه و بدبینانه و با نقض موازین حقوق بین‌ الملل و قوانین کشور از جمله قانون اساسی انجام می‌ شود.

وی در عین حال به این نکته اشاره کرد: روند نابودی نظم جهانی غرب محور، در حال برگشت ناپذیر شدن است. آنگلوساکسون ها و کل غرب در حال از دست دادن نفوذ خود هستند و دیگر موضوع اصلی روابط بین الملل نیستند.

پاتروشف افزود: بدیهی است که غربی ها قصد ندارند با آنچه در حال رخ دادن است کنار بیایند. آنها به سرعت در حال ایجاد پتانسیل نظامی خود هستند و سعی می کنند شرایط خود را با شدت بیشتری به کشورهایی که از نظر اقتصادی و سیاسی به آن ها وابسته هستند، دیکته کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه