English

استقبال گسترده رسانه‌های جهانی از سخنان دبیرکل حزب‌الله

سید حسن نصرالله امروز، جبهه جدیدی را گشود که می تواند تیر خلاص را به ارتش و دولت اسرائیل بزند.

استقبال گسترده رسانه‌های جهانی از سخنان دبیرکل حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری موج،  وسعت بی‌سابقه استقبال رسانه‌ها از سخنان امروز دبیرکل حزب الله ، چند واقعیت مهم را روشن کرد: برای اغلب ناظران جهانی -از شرق تا غرب و از مردم تا سیاستمداران- سخنان سید حسن نصرالله "بسیار مهم" است. میلیاردها نفر در جهان، مستقیما این سخنرانی را دیدند و شنیدند. مقایسه کنید با سخنرانی‌های نتانیاهو، که از سوی اغلب ناظران، مستقیما پیگیری نمی‌شود.

نتانیاهو نه گزینه موثر تازه‌ای برای رو کردن دارد و نه کمترین احتمال موفقیت در جنگ برای او، حتی در غرب پیش بینی می‌شود؛ چنان که حتی "پولیتیکو" از قول برخی مقامات آمریکایی نوشته: "دولت بایدن، نتانیاهو را رفتنی می‌داند. بایدن به او پیشنهاد داده، در مورد درس‌هایی که باید با جانشین غیر قابل اجتناب خود در میان بگذارد، فکر کند».

اما در مقابل، جناب سید حسن نصرالله، همچنان ناگفته‌ها و ابزار فشارهای متعددی در آستین دارد که رو نکرده و بیش از اعلام، "اِعمالی" است.

او فرمانده میدانی جبهه‌ای به شمار می‌رود که از یمن و عراق تا سوریه و لبنان و غزه گوش به اشارات و تصریحاتش دارند؛ همچنین است دشمنان او. سید حسن نصرالله امروز، جبهه جدیدی را گشود که می‌تواند تیر خلاص را به ارتش و دولت اسرائیل بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه