English

پلیس لندن یک فرد مهاجم به کاخ سلطنتی باکینگهام را دستگیر کرد

پلیس پایتخت انگلیس موسوم به «متروپلیتین پلیس» روز شنبه اعلام کرد که یک فرد ۲۵ ساله را در حین بالا رفتن از دیوار کاخ سلطنتی باکینگهام لندن دستگیر کرده است.

پلیس لندن یک فرد مهاجم به کاخ سلطنتی باکینگهام را دستگیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت یک و ۲۵ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) رخ داده است. فرد مهاجم بر اساس قانون جرائم سازمان یافته دستگیر شده اما «در هیچ مرحله‌ای وارد کاخ یا باغ‌های اطراف کاخ باکینگهام نشده است.»

ساکنین محلی اوائل صبح امروز، با انتشار پیام‌ در شبکه‌های اجتماعی از حضور گسترده پلیس در اطراف کاخ خبر دادند. عملیات پلیس تا حوالی ساعت ۷ صبح ادامه داشت و خیابان‌های منتهی به کاخ مسدود بود.

بر اساس اعلام پلیس، فرد مهاجم به پاسگاه منتقل شد و وی همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد. اطلاعات بیشتری درباره انگیزه وی برای بالارفتن از دیوار کاخ سلطنتی، تا زمان انتشار این خبر، در دست نیست.

این تحول یک هفته پس از سالگرد مرگ الیزابت دوم و آغاز سلطنت چارلز سوم در سایه اعتراض‌ها به تداوم نظام سلطنتی در انگلیس می‌گذرد. طبق آمارها، دستکم یک سوم جامعه انگلیس، سلطنت را یک عنصر اضافه، پرخرج و منسوخ می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه