English

رزمایش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا برای شبیه‌سازی جنگ با حزب‌الله

براساس اعلام رسانه‌ها، تیپ هفت گردان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تنش‌های روزافزون میان این رژیم و حزب‌الله لبنان، تمرین گسترده‌ای را با مشارکت آمریکا انجام داد که در آن جنگ در جنوب لبنان شبیه‌سازی شد.

رزمایش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا برای شبیه‌سازی جنگ با حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری "آی نیوز ۲۴"، رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تیپ هفت گردان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تنش‌های روزافزون میان این رژیم و حزب‌الله لبنان ، چهارشنبه تمرین گسترده‌ای را با مشارکت آمریکا انجام داد که در آن جنگ در جنوب لبنان شبیه‌سازی شد.

طبق گزارش این شبکه اسرائیلی، تمرین یاد شده در منطقه "وادی عارة" که منطقه‌ای شبیه به منطقه درگیری است، انجام شد.

متیو هیلم، یکی از فرماندهان ارتش آمریکا درباره این تمرین گفت: می‌دانم خبرهای بسیاری درباره روابط آمریکا و اسرائیل منتشر می‌شود، اما زمانی که در اینجا تمرین می‌کنیم، نکات بسیاری را از اسرائیل می‌آموزیم و امیدوارم که اطلاعات خوبی را درباره تاکتیک‌ها، برنامه‌ریزی و عملیات مشترک به ارتش اسرائیل منتقل کنیم تا بتوانیم روابط بهتری را میان ارتش‌ها برقرار کنیم.

این تمرین در پی بروز تنش میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی و پس از آن انجام شد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود تهدید کرد که اگر این رژیم تصمیم بگیرد به چادری که نیروهای حزب الله در خاک لبنان برپا کردند، حمله کند، هرگز سکوت نخواهد کرد.

در همین رابطه، وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، اخیرا نشستی میان گروهی از اعضای وزارتخانه و تیمی از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) برای بررسی راه‌های اجرای ماموریت یونیفل و بررسی شکاف‌های میدانی آن برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه